Різноманітні напівпричепи (як тентові, так і цистернові) – дуже важлива у наш час автомобільна техніка для різних промислових сегментів. Під час експлуатації будь-який із цих автомобілів (комбікормовоз, цукровоз, молоковоз, цементовоз, бетоновоз, борошновоз, водовоз та ін.) зазнає певних негативних впливів, а так у якийсь момент потребує ремонту. Відкладати ремонтні заходи на колись аж ніяк не рекомендовано, адже зволікання можуть спровокувати куди сильніші поломки й потягнути за собою набагато більші затрати.

Далі пропонуємо розглянути два, на нашу думку, найважливіші питання по темі, а саме: що здатне спровокувати ремонт автомобільної бочки (або що може вивести ці транспортні засоби з ладу), а також чому своєчасна діагностика мега значима.

Чому може знадобитися ремонт автомобіля з цистерною?

Якість доріг та умови експлуатації – це основні причини, що призводять до неполадок.

Щодо доріг… По-перше, вони в нашій країні, на превеликий жаль, далекі від ідеалу. По-друге, укладаються з поперечним нахилом, в результаті чого будь-яка вантажна техніка з часом зазнає зміщення вектору навантаження на праву сторону. Тобто і права ділянка рами, і цапфа з того ж боку піддаються посиленим впливам.

У випадку зі звичайними тентовими напівпричепами це не надто страшно. Хоча негаразди (пришвидшене зношування гуми, передчасний вихід з ладу амортизаторів, сальників, ресор та інших деталей) характерні й їм. Проте, навіть коли деформації стають помітними, автомобіль ще довго може виконувати своє призначення без додаткового втручання.

Якщо ж брати до уваги напівпричепи-цистерни, усі згадані трансформації відбуваються значно швидше, у зв’язку з динамікою поміщених в них робочих матеріалів. Динамічний коефіцієнт інтенсифікує всі можливі негаразди навіть при незначних нерівностях дорожнього полотна (не згадуємо вже про великі ями). Сукупність усіх факторів – причина руйнування опор, лонжеронів та інших конструктивних частин авто з бочками.

Умови експлуатації теж лишають бажати кращого. Сюди можна зарахувати інтенсивність використання автомобіля й параметри робочого середовища. Не варто лишати поза увагою й можливість ДТП, виробничих недоліків та природній знос техніки.

Чому на діагностиці варто робити особливий наголос?

Своєчасне виявлення проблеми – запорука мінімізації негативних наслідків. Коли мова йде про ремонт автомобільної бочки, це особливо актуально.

Як з’являється проблема? Спочатку виникають мікротріщини, які поступово перетворюють на тріщини, а за ними – уже розриви як в цистерні, так і в рамі. Нюанс полягає в тому, що неозброєним оком ви не зможете визначити початкову стадію руйнування. Ситуація стане зрозумілою лише тоді, коли буде запущеною: бочка провалюватиметься в міжрамний простір напівпричепа, тиснучи на арматуру та раму й ламаючи їх. За цим не забаряться аварійні ситуації на дорогах.

До чого ми ведемо? До того, що потрібно регулярно проводити зовнішній огляд автомобіля з цистерною і при перших же натяках на те, що посилився крен, здійснювати діагностику несучих конструкцій цистерни. Не чекайте, доки буде пізно, якщо не хочете збільшити ризики й заплатити за ремонт надмірно багато.

Отже, якщо у вашому розпорядженні є вантажне авто з цистерною і ви хочете, щоб воно слугувало вам якомога довше, попіклуйтесь про максимальне зменшення дії факторів ризику негативного впливу й не недооцінюйте діагностичні заходи. Якщо ж знадобиться виконати діагностику та/або ремонт автомобільної бочки, зверніться до наших спеціалістів.

Повернемо ваш бочковий транспортний засіб до початкового функціоналізму на вигідних умовах в оптимальні терміни!