Якщо мова йде про перевезення будь-яких вантажів в автомобільних цистернах, то всі нюанси повинні бути дотримані по максимуму. Особливо, якщо транспортувальне середовище – це бензин або інше паливо. Паливні матеріали вимагають беззаперечного дотримання умов безпеки і технологічних аспектів. Суцільнометалевий корпус цистерни зобов’язаний бути надійним, не мати тріщин, корозійних уражень і будь-яких інших пошкоджень. Якщо щось не відповідає найвищим вимогам, необхідно без зволікань виконати ремонт бензовозів.

Основні несправності й причини, що призводять до потреби ремонту бензовоза

Активна експлуатація цистерни сама по собі вже є причиною того, що рано чи пізно виникають певні пошкодження. Перелік таких чималий. Наведемо найпоширеніші з них:

– проблеми з цистерною і зливним обладнанням (паливо підтікає, погано випливає з рукава, зливний кран не відкривається/не закривається). До цього можуть призвести зношення прокладок і ущільнювачів, засмічення, забруднення, поява тріщин в корпусі бочки або зварних швах;

– поломки підвіски (зрушення листів ресори або їх вихід з ладу, перекіс балок осей, збільшене нерівномірне зношування шин, бічний зсув задньої частини бочки під час руху). Ламається реактивна штанга, зношуються ресорні листи, слабшають кріплення тощо;

– неналежне функціонування опорного пристрою. Причини: зачеплення шестерень не має зазору, немає люфту в опорному підшипнику, в підшипники потрапив бруд, зламалася пара гвинт-гайка та ін.;

– порушення в роботі гальмівної системи (слабке гальмування, невідповідне пригальмовування, витік повітря в сполучних ділянках…). Поломки можуть бути спровоковані зношуванням або замасленням накладок гальмівних колодок, ушкодженнями шланга, гумового кільця, недостатнім затягуванням та іншим;

– несправності ступиці коліс (нагрівання деталі, витікання мастила, виляння коліс під час руху). Реалізуються, коли сильно затягнуті підшипники ступиці, немає зазору між гальмівними накладками і барабаном, мають місце пошкодження сальника, прокладок;

– вихід з ладу електричного обладнання (лампи не працюють, обплетення проводів пошкоджене). Пошкодження можуть бути як випадковими, так і спровокованими тривалою роботою.

Як бачите, різних поломок чимало. А це ж ми перерахували тільки найпоширеніші. Насправді їх ще більше. Добре розбиратися в кожному аспекті можуть далеко не всі обслуговуючі компанії, а вже тим більше водії бензовозів. Ремонт автомобілів з цистернами – завдання, з яким під силу впоратися тільки справжнім профі.

Як виглядає правильний ремонт бензовоза?

Якщо коротко, то це своєчасні професійні ремонтні заходи, що виконуються на основі встановленої проблеми в найкращому вигляді і задля забезпечення тривалої та безпечної подальшої експлуатації. Деякі завдання під силу вирішити самостійно, наприклад, замінити прокладки, підтягнути з’єднання, кріплення або встановити шпонку. Але з більшістю більш серйозних несправностей справитися навряд чи вдасться. Та й хто знає, що саме не так?

Вважаємо, що головний пункт, який описує правильність ремонту – це вибір надійного виконавця послуги. Якщо звернетеся в гарну компанію, ремонт бензовоза буде виконаний, як годиться, а ви будете повністю впевнені, що проблему вирішено на найвищому рівні.

До слова, компанія «Промгідросила» пропонує комплексне обслуговування автомобілів з бочками, зокрема і бензовозів. Маючи в своєму розпорядженні все необхідне обладнання і комплектуючі, наші професіонали гарантують бездоганний результат кожному замовнику. Спектр ремонтних заходів включає зварювальні роботи, усунення неполадок трубопроводів, кузова і цистерни, заміну манометрів, шлангів, кранів, фланців та інших деталей. Основним етапам передують діагностика і, якщо актуальне відновлення бочки, її промивка гарячою парою під тиском. Без цього ніяк.

Ремонт бензовозів – справа відповідальна. Тут немає місця ні найменшим «але». Все повинне бути на рівні. Звернувшись до нас, ви можете бути впевнені, що все так і буде.

Довірте ремонт автомобіля з бочкою фахівцям підприємства «Промгідросіла» – не прогадаєте!