
Щоб будь-який автомобіль з цистерною (бочкою), призначений для транспортування чи то харчової сировини (молоковоз, борошновоз, цукровоз…), чи будівельних матеріалів (бетоновоз, цементовоз, бітумовоз…), або чогось іншого, прослужив в максимальній функціональності якомога довше, важливо забезпечувати йому належний догляд. Маємо на увазі й акуратне, наскільки це можливо, ставлення до нього під час експлуатації, й оперативне реагування на найменші негаразди зі своєчасним виконанням діагностичних та ремонтних заходів.
Давайте з’ясуємо, який ремонт вантажного транспортного засобу з конструктивним елементом бочкою може знадобитися, у чому полягають основні етапи відновлення працездатності, а також яка роль зварювання бочки і рами в загальному процесі.
Ремонт автомобіля з цистерною: що може знадобитися?
Передусім, ремонтні заходи можуть виглядати по-різному, залежно від масштабів поломки. Якщо ви добре слідкуєте за станом автомобіля, якщо своєчасно здійснюєте технічне обслуговування, якщо дотримуєтесь правил дорожнього руху й не потрапляєте в ДТП, то грандіозний ремонт автомобіля, ймовірно, вам не доведеться замовляти. За потреби заміните якусь деталь (наприклад, шланг, фланець, елемент трубопроводу тощо) й приступите до подальшої експлуатації. Якщо ж хоча б один із вказаних аспектів не реалізується на належному рівні, рано чи пізно знадобиться серйозний ремонт, який потягне за собою чималі затрати. Тому рекомендуємо усіма можливими способами запобігати цьому.
Уже пізно? Ремонтувати потрібно без зволікань? Тоді замовте послуги діагностики та ремонту у компанії «Промгідросила». Ми швидко та якісно виконаємо зварювання бочки й/або рами, відреставруємо трубопровід, замінимо шланги, фланці, манометри та інші запчастини, які вийшли з ладу, на нові, функціональні й з тривалим подальшим експлуатаційним періодом.
Коли актуальне зварювання й у чому полягає його суть?
Хочемо особливу увагу приділити такому робочому процесу, як зварювання. Він достатньо складний та повинен виконуватися, відповідно до вимог стандартів якості та техніки безпеки.
Зварювати може знадобитися як бочку, так і раму при появі деформацій, що перешкоджають експлуатації транспортного засобу.
Зварювальна технологія – це кілька важливих етапів. Спочатку спеціалісти здійснюють візуальний огляд і технічну діагностику системи, з метою встановлення виду, характеру та величини пошкодження. Далі складається технічне завдання на виконання зварювальних ремонтних заходів. У ньому обов’язково вказуються всі етапи роботи з дотриманням якості й безпеки. Після цього, власне, й відбувається зварювання з попереднім видаленням усього вмісту бочки (це допомагає унеможливити негативний вплив на якість процесу). Насамкінець цистерна випробовується на придатність до застосування в реальних робочих умовах і здається замовнику.
Відмінності в зварюванні сталевих та алюмінієвих деталей
Насамкінець хочемо зауважити, що зварювання алюмінієвих бочок/рам суттєво відрізняється від ремонту сталевих. Це обов’язково потрібно враховувати під час роботи.
У зв’язку зі специфічними властивостями алюмінію, його не можна надто нагрівати. Температура плавлення алюмінію набагато нижча, ніж сталі, тому його термічна обробка супроводжується неабиякими складнощами. Якщо ж працювати з холодним алюмінієм, не є винятком утворення тріщин, оскільки матеріал майже не тягнеться. Тому найчастіше ремонт здійснюють такими методами:
– сегментація конструкції (підходить для значних масштабів, зокрема для зварювання цистерни та рами);
– клонування елемента (коли масштаби роботи менші, наприклад, ремонт опори або ложемента).
Ситуація зі сталлю дещо простіша, проте дотримання технологічних нюансів і тут ніхто не відміняв. Інакше бажаного результату не досягнути.
Якщо знадобилося зварювання бочки, рами чи інших конструктивних деталей або ж, загалом, інші ремонтні заходи для цементовоза, молоковоза чи іншого подібного автомобіля, звертайтеся!
Порадуємо якістю, ціною та оперативністю!